فوتبالیست‌های مرد دو برابر زنان حقه‌باز ترند!
تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, | 12:21 | نویسنده : hfp

محققان با بررسی آماری در بین فوتبالیست‌های زن و مرد دریافتند که زنان کمتر از مردان تظاهر به مصدومیت می‌کنند!

  طبق مطالعات جدیدی که محققان در مرکز پزشکی Wake foreat انجام دادند، زنانی که در جام جهانی فوتبال بازی می‌کنند کمتر از مردان تمارض می‌کنند.

داریل روزبنام ، استادیار این دانشگاه می‌گوید: آسیب‌دیدگی زنان و مردان در فوتبال یکسان است. هدف ما از این مطالعات این بود که بفهمیم میزان آسیب دیدگی‌ زنان در مسابقات بین‌المللی فوتبال چقدر است و چه مقدار از آنها واقعی هستند.

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که میزان تمارض در زنان با مردان یکسان نیست. میزان تمارض یا غلو کردن در میزان مصدومیت در بین مردان بیشتر است. محققان امیدوار بودند که با این تحقیقات نشان دهند که تظاهر به مصدومیت در فوتبال به طبیعت بازی بستگی دارد یا به بازیکنان وابسته است.

در این مطالعات 47 بازی مورد بازبینی قرار گرفت تا نوع رفتار زنان هنگام آسیب دیدگی‌ مشاهده شود.

اگر بازیکن در فاصله پنج دقیقه‌ از بازی انصراف می‌داد یا خونریزی او مقابل مشاهده بود، آسیب دیدگی‌ قطعی محسوب می‌شد.

در کل این بازی‌ها 270 آسیب دیدگی‌ مشاهده شد، 0.78 از آسیب دیدگی‌ها قطعی بودند. در واقع حدود 13.7 درصد از آسیب دیدگی‌ها قطعی به نظر می‌رسید. بنابراین تعدادی از آسیب دیدگی‌ها در میان زنان فوتبالیست نیز واقعی نیستند.

با این وجود، حدودا 5.47 تظاهر به آسیب دیدگی‌ در هر بازی برای زنان وجود دارد،‌ در حالی که این تعداد در مردان 11.26 عدد در هر بازی است. در واقع این میزان در مردان تقریبا دو برابر است. هیچ شواهدی مبنی بر این که تیم‌هایی که بیشتر تمارض می‌کنند، برد بیشتری دارند، وجود ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: